Posted on: 9 maja, 2020 Posted by: mnika Comments: 0

Google kojarzy nam się zazwyczaj z wyszukiwarką, w której chcemy znaleźć poszukiwane przez nas treści, ulubiony produkt lub opinie na jakiś temat. Jednak Google to tak naprawdę dużo więcej niż tylko wyszukiwarka. Dla osób prowadzących firmę lub biznes internetowy, to tak naprawdę przede wszystkim dobre narzędzie, które pozwala na zwiększenie zarobków. Otóż, pozycjonowanie w google pozwala bowiem internetowej stronie firmowej na szybki rozwój i trafienie ze swoją ofertą nie tylko do kilku, czy kilkudziesięciu, ale raczej do setek, a czasem nawet milionów odbiorców, jeśli dana witryna ma zasięg międzynarodowy.

Jak w najlepszy sposób wykorzystać możliwości jakie daje nam pozycjonowanie Google?

Najpierw zastanówmy się może nad tym jakie w ogóle możliwości daje nam pozycjonowanie w Google. Przede wszystkim, dzięki niemu możemy znaleźć się na pierwszym miejscu na liście wyszukiwania, a jeśli nawet nie na pierwszym, tona jednym z wyższych. Zakłada się, że przy najbardziej konkurencyjnych słowach kluczowych znalezienie się w top 3 lub top 5, a nawet po prostu na pierwszej stronie wyszukiwania jest naprawdę bardzo dobrym wynikiem. Nie musisz więc koniecznie być pierwszy, żeby być zauważalny. Jeśli chodzi o frazy mniej konkurencyjne, znalezienie się na pierwszym miejscu nie jest tak trudne, więc przy włożeniu pewnego wysiłku jak najbardziej jest to możliwe. Powiedzieliśmy więc trochę o możliwościach jakie daje nam pozycjonowanie w Google, zastanówmy się teraz jak je wykorzystać. Ważnym elementem są wspomniane wyżej słowa kluczowe. Przy czym należy pamiętać, że warto pozycjonować stronę nie na te frazy, które my uważamy za skuteczne, ale na te, które będą rzeczywiście wyszukiwane przez klientów. W tym celu możemy na chwilę wcielić się w rolę naszych potencjalnych klientów i zastanowić się co byśmy wpisali w Google, szukając danej rzeczy. Jeśli nasza wyobraźnia jest w tej kwestii nieco ograniczona, warto poprosić o pomoc znajomych, którym prawdopodobnie będzie łatwiej spojrzeć na tę sprawę z zewnątrz, z punktu widzenia potencjalnego klienta. Możemy oczywiście skorzystać także z usług agencji oferujących pozycjonowanie w Google, które na podstawie specjalnych algorytmów i wykorzystując odpowiednie narzędzia, określą bezbłędnie jakie słowa kluczowe będą najskuteczniejsze dla naszej witryny.

Pozycjonowanie strony w Google maps

Warto pamiętać o tym, że Google to nie tylko wyszukiwarka tekstowa, ale również mapy. Dzięki umieszczeniu w nich naszej firmy z dokładną jej lokalizacją, możemy zyskać więcej klientów z naszej okolicy i to tak naprawdę tylko kilkoma kliknięciami. Kiedy bowiem wizytówka naszej firmy będzie już tam umieszczona, nie musimy nic więcej robić. Pozycjonowanie w Google map jest o tyle skuteczne, że trafia do osób, które faktycznie będą zainteresowane naszymi usługami, a ponadto znajdują się blisko, więc istnieje większe prawdopodobieństwo, że do nas zajrzą. Jeśli chodzi o tego rodzaju pozycjonowanie w Google cena również jest zachęcająca, gdyż nie uszczupli za bardzo naszego budżetu.

SEM ASSISTANT Mateusz Kozłowski
ul. Opoczyńska 9/5
02-522 Warszawa
NIP 5711652076
WWW http://mateuszkozlowski.pl